محتویات داخل جعبه ی ایپد2
نوشته شده توسط : پرهام
محتویات داخل جعبه ی ایپد2
در جعبله ی ایپد2 هیچ سورپرایزی وجود ندارد.تنها جعبه ای که مقداری از عرض ایپد بزرگتر است،راهنمای کوتاه،شارژر کوچک و یک کابل usb

اگر شما کاور هوشمند را نادیده بگیرید کمبود هدست در جعبه احساس میشود.شاید فکر کرده اند که این یک کامپیوتر است نه یک ایفون!.اگر شما یک مک بوک بخرید هدفون دریافت نمیکنید.
طراحی و ساختار
اپل بدنه ی ایپد2 را شبیه به ورژن قبلی از آلومینیوم ساخته است اما از لبه های باریک ایفون نسخه های قبلی در ایپد2 استفاده کرده است.
کیف فلزی یک امکان بسیار مهم مخصوصا برای ایپد2 با قطر8.8 میلیمتر است.
به نظر ما لبه های خشن بجای لبه های تیز جذاب تر بودند.

اولین ایپد بسیار شبیه به ایفون4 نسخه ی سفید بود ایپد 2 به شکل خمیده ی دستگاه که در ایفون های قدیمی و سری خانواده ی ایپاد تاچ استفاده شده برگشته است.طراحی جدید و استفاده از مواد بهتر در ساخت ایپد2 ، حمل و استفاده از ان را راحت تر کرده است.شما به راحتی تفاوت بین دو نسخه ی ایپد را لمس خواهید کرد.

ایندفعه پشت ایپد2 کاملا صاف است و وقتی شما ان را روی زمین میگزارید تلو تلو نمیخورد.همچنین دور ارم اپل شبیه به ایپد1 خط و خش نمی افتد.

ایپد2 دکمه های کنترل زیادی بر روی خود ندارد: کلید هوم درجلوی دستگاه،دکمه ی قفل نمایشگر/خاموش در بالای دستگاه و دکمه های ولوم سمت راست دستگاه
درست بالای دکمه های ولوم یک دکمه برای قفل چرخش نمایشگر وجود دارد که اگر ان را دو بار فشار دهید تبدیل به دکمه ی mute (بیصدا) میشود.

در بالای ایپد2 جک 3.5 میلیمتری صدا،دکمه ی خاموش/قفل نمایشگر و یک میکروفون وجود دارد.

در پایین دستگاه محل اتصال داک و یک اسپیکر وجود دارد،محل اتصال کابل به لبه ی دستگاه نزدیک شده به همین دلیل اتصال کابل مقداری از حالت عادی سخت تر شده.

در بالای نمایشگر دوربین vga برای فیس تایم وجود دارد.همچنین یک سنسور نور مخفی هم وجود دارد که کار ان تنظیم خودکار نور نمایشگر است.

تنها چیز قابل مشاهده در پشت دستگاه دوربین 0.7 مگاپیکسلی است (و لوگوی اپل در مرکز دستگاه)
دوربین پشت دستگاه برای فیس تایم میتوانید استفاده شود اما امکان مهم تر ان فیلمبردای 720 پیسکل است.

EgyUp 4 upload pic and wallpapers

:: بازدید از این مطلب : 1361
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: